Preluări în turismul hunedorean

Articolul a fost vizualizat de 1,549 ori

Touroperatorul Mareea, care acţionează şi în judeţul Hunedoara, a absorbit luna aceasta Olimp Iaşi, una dintre cele mai importante societăţi de profil din Moldova, în prezent fiind luate în discuţie preluarea altor agenţii de pe plan local. Directorul general al Mareea, Marius Usturoiu, a declarat pentru agenţiile de presă că achiziţia va crea o imagine mult mai puternică într-o zonă în care prezenţa touroperatorului nu era destul de bine structurată. Totodată, clienţii din zona Moldova vor putea beneficia de servicii şi pachete turistice mult mai atractive şi diferite decât cele de până acum.

Mai multe agenţii

Preluarea agenţiei Olimp va duce la transformarea brandului în Mareea Iaşi, deşi o perioadă va funcţiona cu ambele denumiri. În următorii trei ani va fi extins numărul de agenţii, noi sau preluate. Primele localităţi vehiculate sunt Bacău şi Suceava.

Agenţia Olimp a încheiat anul 2011 cu o creştere de cinci procente faţă de anul precedent, ajungând la o cifră de afaceri de 1,5 milioane de euro. Potrivit statisticilor, aproximativ 40 la sută dintre clienţi merg în fiecare an în vacanţă în ţară, restul optând pentru staţiuni şi oraşe din străinătate. Pe de altă parte, Mareea este lider naţional din punct de vedere al numărului de turişti trimişi în vacanţă pe litoralul românesc, cu peste 80.000 de turişti în 2011, cu aproape un sfert mai mult decât în anul anterior.

În urmă cu cinci luni, touroperatorul a preluat şi complexul hotelier Mercur-Minerva din Mamaia, care va fi transformat într-un loc perfect pentru familiile cu copii. Investiţia a fost impulsionată de creşterea numărului de turişti care apelează la una dintre cele peste 1.400 de agenţii revânzătoare deţinute de Mareea. Anul trecut Mareea a încheiat cu o cifră de afaceri de 44,5 milioane de lei.

Tags: ,

About Adrian Sălăgean