SPORT
„PANA”... LEULUI!
Ion Bădin Campionatul de Raliuri al României a ajuns la jumătatea parcursului odată cu desfăşurarea celei de-a cincea etape, care a avut loc la sfârşitul săptămânii trecute. Raliul Argeşului s-a dovedit o piatră de încercare pentru mulţi dintre piloţi, din cele 47 de echipaje care au luat startul, doar 30 reuşind să încheie cei 104,1 kilometri, împărţiţi în 11 probe.
În afara superspecialei de la Piteşti, care s-a desfăşurat pe asfalt, celelalte probe au avut loc pe macadam, solicitând la maximum maşinile. Mai mult, de-a lungul celor două zile, timpul a fost capricios, ploaia căzută fiind un impediment în plus pentru stăpânii „cailor putere”. Confirmând ascendentul de formă (dar şi faptul că maşina pe care o conduce, un Mitsubishi Lancer EVO9, este tot mai bine pregătită), Mihai Leu a făcut o cursă curajoasă şi doar ghinionul din ultima specială l-a aruncat în afara podiumului de premiere. Pilotul hunedorean s-a descurcat foarte bine, astfel că, după proba cu numărul 8, a trecut pe locul doi, profitând şi de abandonul lui Bogdan Marişca, liderul la zi al clasamentului general. Înaintea ultimei speciale, cea de la Bughiţu, Mihai îşi consolidase poziţia secundă, devansându-l cu peste opt secunde pe Titi Aur. Şi când părea că nimic nu se mai poate schimba, a venit o nefericită pană de cauciuc, care l-a făcut pe Leu să piardă secunde preţioase, fapt ce l-a dus doar pe locul patru la final. Primele trei locuri la general au fost ocupate de Marco Tempestini, Titi Aur şi Dan Gârtofeanu. Cu cele cinci puncte obţinute, echipajul Mihai Leu - Flavius Câmpeanu a urcat pe locul 7 în clasamentul general, după cele cinci etape disputate.
|