Săptămâna 14 – 20 iulie 2005, numărul 142

Aur pentru Aur


Pagină realizată de Bogdan BARBU

Raliul Hunedoarei, a patra etapa a Campionatului National de Raliuri, a avut de toate: suspans, rasturnari spectaculoase, abandonuri multe (nu mai putin de 18), un traseu recunoscut drept cel mai rapid de pe asfalt din tara, zece probe speciale, ploaie din belsug si, nu în ultimul rând, o prezenta hunedoreana pe podium. Autorul acestei performante a fost echipajul format din Mihai Câmpenu si Cristi Mihaescu, pe un Volkswagen Golf Rally, la clasa H.
Favoritul hunedorenilor, fostul campion Mihai Leu, a dat sperante localnicilor dupa prima zi, când s-a situat în postura de lider dupa desfasurarea a patru din cele zece probe speciale prevazute. Din pacate, si Leu s-a înscris în galeria abandonurilor de marca din ziua a doua.



Abandonuri în lant pentru favoriti


Primul dintre favoriti care a iesit din cursa a fost Romulus Preda, care s-a rasturnat în prima proba speciala a zilei (a cincea din Raliul Hunedoarei), la Almas. L-a urmat detinatorul titlului national, Dan Gârtofan, în cea de-a doua speciala (respectiv, a sasea a Raliului Hunedoara), cea de la Hasdat, cu masina grav avariata la o iesire în decor. A saptea proba speciala--Cincis-a fost cu ghinion pentru Mihai Leu si George Grigorescu. Leu a abandonat dupa ce cutia de viteze a masinii sale, un Mitsubishi EVO 8, a cedat. În momentul abandonului, hunedoreanul conducea în clasament dupa disputarea a sase „speciale”. Tot în PS 7 a iesit în decor si Grigorescu, ultimul nume „greu” care mai putea aspira la câstigarea acestei etape de campionat. În aceste conditii, victoria multiplului campion national Titi Aur nu a mai putut fi împiedicata nici de Pitigoi, nici e Cizmaru, care au urcat pe treapta a doua, respectiv a treia a podiumului de premiere.

Podium pentru Câmpeanu si Mihaescu

Fostul campion national la VTM, Mihai Câmpeanu din Brad, a format cu Cristian Mihaescu singurul echipaj din judet care a trecut linia de sosire. Și nu oricum, ci terminând pe pozitia a treia la grupa H, cu o masina mult mai slaba decât a celorlalti concurenti de la aceasta grupa. Performanta lor este cu atât mai meritorie, cu cât au ocupat si locul 20 în clasamentul general, din 48 de echipaje aliniate initial la start. Pacat ca problemele financiare cu care se confrunta talentatul pilot din Brad nu îi permit prezenta la mai multe etape din Campionatul National.





Săptămâna 14 – 20 iulie 2005, numărul 142