Şoferii din România se confruntă tot mai des cu neseriozitatea companiilor de asigurări, cea mai mare nemulţumire a acestora fiind legată de plata despăgubirilor în cazul accidentelor. Astfel, numărul plângerilor la adresa asiguratorilor s-a dublat anul trecut faţă de 2011, potrivit datelor Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor (CSA).
545Primele nouă companii din ţara noastră au primit, de la începutul anului 2013, peste 4.200 de reclamaţii de la conducătorii auto. De asemenea, anul trecut s-au înregistrat mai mult de 15.000 de reclamaţii, dublu faţă de 2011.
În topul nemulţumirilor
Cele mai mari nemulţumiri se referă la lipsa asistenţei în recuperarea daunelor şi la lipsa dialogului din partea companiilor de asigurări. Cea mai contestată firmă, până la sfârşitul lunii aprilie, a fost Euroins, care a primit 1.244 de plângeri, dintre care 98% s-au dovedit a fi întemeiate. Aceasta este urmată de Astra Asigurări, care a înregistrat 1.200 de reclamaţii, peste jumătate având motive reale. Totodată, Omniasig a primit 630 de plângeri, dintre care 48% au fost îndreptăţite.
Au fost şi clienţi mulţumiţi
Cei mai multumiţi clienţi sunt cei ai firmelor Allianz-Ţiriac, Groupama şi Generali, potrivit datelor furnizate de CSA.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.