BLACK FRIDAY 2013 va avea loc pentru a treia oară în România, pe 29 noiembrie. La fel ca în anii trecuţi, magazinele care au pe rafturi produse electronice şi electrocasnice sunt primele care se aruncă în cursa câştigării unui număr cât mai mare de clienţi.
Posibile probleme de Black Friday
Probleme au existat în ultimii doi ani pentru magazinele care nu au fost suficient de bine pregătite în ceea ce priveşte stocurile de produse. De asemenea, retailerii online au întâmpinat dificultăţi în plasarea comenzilor, dar şi în fluidizarea acestui proces. Unii s-au dovedit a fi învinşi deoarece numărul mare de comenzi plasate a făcut ca serverele acestora să cadă, ceea ce a dus la pierderea clienţilor şi, evident, a unor sume consistente de bani.
În esenţă, BLACK FRIDAY este o cursă pentru vânzător, care trebuie să îşi vândă produsele aflate sub promoţie în timp util, dar şi pentru cumpărător, care trebuie să îşi aleagă cu grijă bunurile dorite.
Oricine a cumpărat produse de Vinerea neagră ştie din proprie experienţă că răbdarea în această zi este o virtute, iar o bună planificare şi nervi de oţel pot fi calităţi răsplătite cu achiziţionarea unor chilipiruri în singura zi din an în care oricine poate pleca acasă fericit, dar şi cu bani în buzunare.
Originea “Vinerii negre”
BLACK FRIDAY este o sărbătoare americană care a reuşit să se impună pe majoritatea pieţelor din lume. Sub aspectul reducerilor substanţiale la diverse produse, retailerii reuşesc să atragă foarte mulţi clienţi ce sunt dispuşi să scoată din buzunar sume de bani pentru laptop-uri, televizoare, monitoare, maşini de spălat, tablete, telefoane mobile sau console video. Black Friday pică întotdeaua a doua zi după Ziua Recunoştinţei (de obicei, ultima joi din noiembrie). Majoritatea vânzătorilor îşi deschid magazinele în miezul nopţii sau puţin după, pentru că se anticipează vânzări record pentru fiecare Black Friday.
Momentul acestor vânzări este pregătit încă din timpul anului. Astfel, mulţi angajatori dau liber angajaţilor de Black Friday, deci sunt mai mulţi cumpărători gata să ia cu asalt magazinele. De Black Friday se găsesc oferte incredibile. Reducerile de preţ de 50-70 sau chiar 80% nu sunt o raritate. Mulţi cumpărători strâng bani tot anul pentru a beneficia la maxim de ofertele sfârşitului de an cu ocazia Black Friday. Începând cu 2010-2012 o parte din retailerii locali au început să ofere discounturi semnificative la produse cu ocazia Black Friday.
Marcaţi deci în calendar ziua de 29 Noiembrie 2013, pentru că atunci aveţi şansa să vă cumpăraţi gadgetul mult dorit la un preţ foarte accesibil. Trebuie însă să vă documentaţi dinainte şi să identificaţi ofertele din magazinele româneşti participante la Black Friday. Viteza este un factor decisiv în această zi, dacă doriţi să vă adjudecaţi produsul vizat.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.