Dacă există un ”secret” al bloggingului, unul care să meargă garantat şi care să meargă peste 5 ani de-acum încolo, acela este – ai ghicit – să scrii conţinut. Nu 10, nu 50, nu 100 de articole. SUTE de articole înşirate de-a lungul anilor.
Scrisul de articole în masă are şi alte beneficii în afara faptului că ai conţinut proaspăt pe blog. Cei de la banidinbloguri.com arată care sunt acestea:
- Devii extraordinar de rapid în a genera conţinut de calitate
- Îţi creşte traficul pe blog de N ori (în timp)
- Eşti recunoscut ca o autoritate în nişa ta
- Dai dovadă de pasiune şi de consistenţă în ceea ce faci
- E un exerciţiu excelent pentru a scrie una sau chiar mai multe cărţi
- Îţi va fi mult mai uşor să începi un al doilea blog, în timp ce primul îţi va aduce trafic grămadă ani la rândul în momentul în care îl pui pe “pilot semi-automat”.
- Banii.
De ce bani?
Cu cât generezi mai mult conţinut, cu-atât aduni mai mult trafic organic şi oferi ocazia abonaţilor de a se întoarce pe blog din nou şi din nou. Fiecare vizită pe blog înseamnă afişări pentru bannerele existente, click-uri pe ele, click-uri pe link-urile de afiliere. Şi, cu cât aduci mai multă lume pe paginile de vânzare ale produselor, cu-atât vei avea mai multe vânzări. În medie, un blog bine întreţinut îţi poate aduce după maturizare un venit de 700-800 de euro pe lună.
Apoi vei putea să te apuci de un al doilea blog mult mai uşor. Multă lume vede un blog ca pe o sarcină dificilă, în special când vine vorba de scris articole. În momentul în care te transformi într-o maşinărie de conţinut, după un an de zile, să scrii un articol de 800 de cuvinte va deveni un reflex. Practic, ceva “foarte greu” devine ceva “moderat de greu”. În timp ce 50-60% din oameni nu se apucă nici de primul blog, gândeşte-te ce şanse vei avea tu în momentul în care te vei apuca de al doilea, ştiind că primul merge bine-mersi.
Share-uieşti pasiune
Pasiunea e molipsitoare, iar cititorii tăi vor deveni “infectaţi” de ea în momentul în care le scrii în mod constant. Iar asta nu e decât una din metodele de preselling, adică de pre-vânzare a produselor şi serviciilor promovate pe blog. Cu timpul eşti recunoscut ca o autoritate în nişa ta. Atenţie însă! Dacă scrii rar, nu vei ajunge niciodată o autoritate. Cu cât îţi citesc mai mult conţinut, cu-atât cititorii vor ajunge să aibă încredere în tine şi să te vadă ca o pe autoritate în care au încredere şi la care apelează când au o dilemă.
În acest caz, automat îţi creşte traficul. Ştim cu toţii că Google trimite trafic pe baza cuvintelor de căutare introduse de vizitatori în el. Cu cât ai mai multe cuvinte pe un site, cu-atât vei aduce mai mult trafic. Sigur, keyword research-ul contează, dar calitatea articolelor contează şi ea. În plus, frecvenţa cu care scrii articole e importantă. Cu cât scrii mai mult, cu-atât Google, Bing şi Yahoo te iau mai în serios. Cu cât scrii mai mult, cu-atât vei avea mai multe cuvinte însumate din articole pe site, iar asta îţi va permite să “prinzi” mai mulţi vizitatori care caută diverse fraze şi cuvinte cheie pe Google.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.