NOKIA şi Suzuki, printre marile branduri care ar putea dispărea anul viitor

Articolul a fost vizualizat de 1,686 ori

În fiecare an, marile branduri sunt supuse unei analize pentru a identifica 10 mari nume care vor dispărea în următorul an. Topul, realizat de 24/7 Wall St., reflectă natura competitivă a unor industrii şi motivul pentru care unele companii nu îşi permit să fie depăşite în eficienţă, inovaţie şi finanţare. Iată cele mai sonore nume din listă, conform 24/7 Wall St. Cele 10 branduri şi motivele, pe scurt, pentru care acestea vor dispărea, potrivit adevărul.ro.


1. American Airlines
va dispărea în 2013 din cauza ineficienţei.
2. Research În Motion (RIM), producătorul telefoanelor mobile BlackBerry, poate fi cel mai bun exemplu de companie inovatoare care şi-a pierdut reputaţia. Drept urmare, va dispărea în anul 2013.
3. Pacific Sunwear nu mai are capital pentru a concura şi va dispărea anul viitor
4. Nokia se află, de asemenea, pe lista celor de la 24/7 Wall Street. Nokia se restructurează: desfiinţează 10 mii de locuri de muncă.
5. MetroPCS şi-a pierdut şansa pe care o avea să concureze cu competitorii mari. Investitorii au părăsit compania, iar MetroPCS ar putea fi cumpărat de T-Mobile.
6. Salon.com a fost lansat în 1995, ca site de ştiri şi comentarii, însă începe să fie eclipsat de The Atlantic sau Washington Post.
7. Suzuki a vândut în primele cinci luni ale anului 10.695 de maşini şi camionete, vânzări cu 3,9% mai mici decât în 2011.
8. The Oakland Raiders. Echipa a câştigat SuperBowl în 1975, 1980 şi 1983, însă prestaţia ei a fost slabă în ultimul deceniu.
9. Current TV, post tv deţinut de Al Gore, se află şi el pe lista neagră din cauza audienţelor în cădere liberă.
10. Talbots. Vânzările retailerului de modă sunt în scădere drastică, iar o preluare este improbabilă.

Tags:

About Adrian Sălăgean